FAQ
Frequently Asked Questions
Hierbij antwoorden op de meest gestelde vragen.
Maak je ook glutenvrije, lactosevrije of nootvrije gebakjes.
Ik maak geen gebakjes die allergenen vrij zijn.
Ik heb iets lekkers op je social media pagina gezien en het staat niet op je website, kan ik dit wel bij je bestellen?
In sommige gevallen kan dat wel, maar er is meestal een minimale hoeveelheid die besteld moet worden. Stuur gerust een e-mail voor meer informatie. Tulbanden of iets gebakken in de Nordic Ware vormen maak ik niet op bestelling.
Waarom deel je geen recepten?
Omdat ik deze recepten zelf heb bedacht en uitgewerkt, soms heb ik de baksels meerdere malen moeten maken voordat het perfect zijn mijn zin is. Dan hou ik het graag voor mijzelf en vaak kun je de gebakjes uiteindelijk wel bij mij kopen. Bij een bakker krijg je immers ook niet altijd het recept toch?! Overigens deel ik wél de recepten van de baksels die ik maak in de Nordic Ware vormen, die vind je terug op deze site.
Ga je weer eens een workshop geven?
Op het moment niet, ik heb er geen ruimte voor. Mocht het veranderen dat laat ik dat natuurlijk weten.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als je ziek bent?
Ik probeer de bestellingen zoveel mogelijk te maken, maar als het echt niet gaat, of ik heb een been gebroken bijvoorbeeld, dan zal ik contact met je opnemen om de order te annuleren of verplaatsen. Ik doe alles alleen en heb geen team achter de hand die iets kan overnemen van mij. Hou dit altijd in je achterhoofd, een bestelling kan altijd geannuleerd worden, dit gebeurt overigens zelden. Ik doe altijd mijn uiterste best voor je.
Wat gebeurt er als een feestje niet doorgaat, kan ik mijn bestelling annuleren?
Vervelend als je feestje niet door kan gaan. We gaan samen zoeken naar een oplossing.
Hoe kan ik betalen?
Dat kan contant, maar ik heb ook een pinapparaat. Betalen kan ook met een QR-code of ik kan ook een betaalverzoek sturen.
Waarom bezorg of verzend je niet?
Zo heb ik meer tijd om lekkers voor jullie te bakken!